02 Ağustos, 2009

Afrika'da Yağmur


  İlk video, Kearsney College Choir isimli okul korosunun (Güney Afrika’da) bir gösterisi. Afrika’da Bir Gece’yi anlatıyorlar. İkinci video ise Toto grubunun Afrika isimli şarkısının Perpetuum Jazzile ismindeki Sloven ‘a capella’  korosu tarafından yapılmış yorumu. İkinci videonun hemen başında, ilk videonun ise birinci dakikasından itibaren Afrika yağmurlarını dinleyebilirsiniz (gök gürültüleriyle beraber). Perpetuum Jazzile’in bu gösteriyi Kearsney Korosu’ndan etkilenerek gerçekleştirdiğini hatırlatayım.

 

 

.

4 yorum:

  1. Sevgili Furkan,
    Bayıldım, bayıldım!
    Ne güzel müzikler bunlar!
    :)))

    YanıtlaSil
  2. :) Evet öyleler gerçekten. Sanki ikinci yağmur daha bir yağmur, gerçekten yağmur gibi değil mi :)

    YanıtlaSil
  3. sevgili furkan, uzun süredir blog'unu sessiz sedasız takip ediyordum, ama bu dinlediğim şeyde coşkum o kadar büyük oldu ki; paylaşmadan edemezdim..

    YanıtlaSil
  4. Adsız merhaba.

    Sessiz sedasız ve düzenli takip eden kişiler olduğunun farkındayım, sana da teşekkür ederim.

    Beğenmene çok sevindim.

    Selamlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics