17 Kasım, 2009

Haber Sitelerinden Şikayetçiyim

 
asfasfstock-vector--vector-inet-news-icon-35757634
  Müstear Efendi, uzun zamandır takip ettiğim sitesi Martaval’da önemli bir konuya değinmiş dün. “Ntvmsnbc’den Şikayetim Var” başlıklı bu yazısını okumanızı tavsiye ediyorum. Konunun tartışılması gerektiği hususundaki görüşünü de belirtmiş ki, bence yazıdaki asıl önemli nokta da burası. Yorum bölümünde faydalı ve yapıcı bir görüş alışverişi yapılıyor.

  Haber sitelerinden çokça şikayeti olan biri olarak, yazıyı takip etmenizin olumlu olacağını ve bir de bu minvaldeki yazıları, aşağıdaki gibi bir bağlantılar topluluğunda biriktirebileceğimizi düşünüyorum.


   Bağlantılar:

- Ntvmsnbc’den Şikayetim Var - Martaval

- Gammaz Olmaya Karar Verdiğim An ve Haber Almanın Birkaç Yolu #1 – A Propos of the Wet Snow

- Gammaz Olmaya Karar Verdiğim An ve Haber Almanın Birkaç Yolu #2 – A Propos of the Wet Snow

- Hürriyet okurları o yorumculardan mı ibarettir? Değilse, öbürleri nerededir? – Taraf (Alper Görmüş)

- Artık ikna oldum: “Kötü” okur yorumlarını eleyen elekleri var! – Taraf (Alper Görmüş)
.

3 yorum:

  1. Konuya dikkat çektiğiniz için teşekkürler. Aslında bayağı uzun bir tartışma bu. Haber/ çeviri kalitesi gibi yorumların hangi ilkelere göre elendiğini de ele almak gerek. Alper Görmüş'ün bu konudaki iki yazısını da bu listeye eklemek istiyorum:

    Hürriyet okurları o yorumculardan mı ibarettir? Değilse, öbürleri nerededir? (http://www.taraf.com.tr/makale/5252.htm)
    Artık ikna oldum: “Kötü” okur yorumlarını eleyen elekleri var! (http://taraf.com.tr/makale/6535.htm)

    ntvmsnbc.com'un Hürriyet'e benzer bir tavırla yorumları elediğine inanmak istemiyorum (sanırım düşük bir ihtimaldir), o zaman kriterler nelerdir?

    YanıtlaSil
  2. "Habercilik nereye gidiyor?
    Bu ay kuruluşunun 70. yıldönümünü kutlayan BBC Türkçe'nin, Türkiye'deki yayın ortağı NTV ile birlikte düzenlediği "Haberin Geleceği" adlı açık oturum Cuma akşamı saat 20.00’de NTV’de yayınlanacak."

    Ntvmsnbc'nin genel yayın yönetmeninin de programa katılması, tarihi bir habercilik dersi alacağımızın kanıtıdır.

    YanıtlaSil
  3. http://twitter.com/bbcturkce

    http://twitter.com/DWTURKISH

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics