26 Aralık, 2007

Rastgele Balthazar

 

balthazar    Google'nin Not Defteri hesabımdaki kayıtlı notları silerken,'sinema'  başlığı altındaki notların arasında bir bağlantı buldum bugün. Boğaziçi Üniversitesi'nden.  Bağlantının yanında herhangi bir açıklama olmadığı,sonuna kadar da okumadığım için merakımdan açtım. Pdf uzantılı bir dosyanın Google'deki "HTML olarak görüntüle" seçeneğinin bağlantısıymış. Dosya ismi  'Au_Hasard_Balthasar.pdf ' . HTML görüntüsü ise yarım yamalak açılıyor. 'Rastgele Balthazar' filminin Deniz Şimşek isimli şahıs tarafından yapılan bir incelemesi.  Bağlantıyı açıp filmi hatırlamak hoşuma gitti. Sayfa doğru dürüst açılmayınca dosyayı indirdim ve incelemeyi okudum. Posterini buraya koyayım,bir iki bir şey yazayım diye düşünmüştüm filmi ilk hatırladığımda. Ama yazıyı okuyunca ekstra bir şeyler karalamaya gerek olmadığını gördüm.

   Robert Bresson'un yönettiği filmde başrolleri ve benzer kaderleri paylaşan oyuncular 'bir kız ve bir sıpa' . Bu bir cümlelik açıklamadan sonra bahsettiğim incelemenin adresi bu*. Kısa fakat yerinde bir inceleme olduğunu düşünüyorum.

                   

  'Bir sayfalık'  bir film incelemesinin bağlantısını vermek için bu kadar yazı yazmak...


   Bağlantılar:

- *

- Robert Bresson. (İngilizce)

- Imdb'de film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics