10 Eylül, 2007

Pasaj


   "Ben mutfakta oturuyorum,daha doğrusu şöyle: Mutfağın yanında -önce şunu söylemeliyim,mutfağımız temiz, aydınlık, çok hoş bir yerdir- evet ne diyordum,mutfağın yanında küçük,mütevazi bir oda var...

   Şöyle dersem çok daha iyi olacak: Üç pencereli, oldukça geniş mutfaktan, özel durumlarda kullanılmak üzere tahta perdeyle bir yer ayrılmış. Hayli geniş bir oda bu, penceresi bile var. Anlayacağınız,her çeşit konfora sahip...İşte benim köşem burası. Aklınıza kötü bir şey gelmesin sakın anacığım. Gerçi mutfakta bölme gerisinde oturuyorum ama önemi yok bunun. Hiç değilse biraz uzağım o gürültüden.Karyolamı kurdum, masamı, komodinimi (hepsi iki tane), sandalyelerimi yerleştirdim, duvara bir tasvir astım."    


                                                                                                                                         İnsancıklar - Fyodor Dostoyevski    
                                                                                                                                             Çeviri: Ergin Altay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics