13 Haziran, 2008

İşçi Kadının Tarkovski'ye Mektubu


(Ayna filmi hakkında)


   "Filminizi bir hafta içinde tam dört kez seyrettim. Sinemaya gitmekteki tek amacım, filmi seyretmek değildi. Birkaç saat olsun gerçekten yaşamak, hayatı, gerçek sanatçılar ve insanlarla paylaşmaktı isteğim... Her şeyi; bana acı veren, eksikliğini duyduğum, özlemini çektiğim her şeyi, beni bunaltan veya sevindiren, beni mahveden ya da bana yaşama gücü veren her şeyi filminizdeki bir aynadan izledim. Benim için ilk kez bir film gerçekliğin ta kendisi olmuştu. İşte tam da bu yüzden gidip gidip filmi seyrediyorum, çünkü onunla ve onda yaşamak istiyorum. "

.

1 yorum:

  1. daha güzel anlatılabilir mi? yaşamdan kopmak için değil, daha yoğun yaşamak için gidilir sanata. yaşadığını hissetmek için gidilir.
    (blogunuzu okumaktan çok keyif aldım, belirtmeden geçmeyeyim)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Web Analytics